Spontane reacties tijdens bijzondere diensten in kerkje van Zweeloo

Afgelopen zondag ging Heleen Mertens voor. Heleen ging voorafgaande aan de preek eerst in gesprek met de aanwezigen. Dat leverde spontane reacties op. In haar preek legde ze het verband tussen de gestelde vragen en gekozen bijbelteksten uit.

Kortom: weer een van die bijzondere diensten die iedere zondag gehouden worden in ons Zweeler kerkje. U kunt de diensten ook terug luisteren via deze website.

Voorganger in de komende twee weken is drs. B. Wiegman. In de Zandloper van deze maand kunt u een bijdrage van hem lezen. Op 10 november gaat ds. Mulder voor. We zijn heel blij hem weer te kunnen begroeten. Bij de diensten van 17 en 24 november gaat is pastor Metselaar voorganger. Binnenkort komt een bijdrage van hem over de inhoud van deze twee diensten.

Op zondag 24 november staan we stil bij degenen die dit jaar zijn overleden. Familie en naasten hebben persoonlijk een uitnodiging gehad en kunnen wensen doorgeven voor deze dienst.

Op de 1e kerstdag gaat ds. Lamberts voor in een Drentse dienst. Voorbereiding met het gelegenheidskoor gaan weer van start. Als u mee wilt zingen in dit koor geef het aan ons door!

Leo Gast zet weer alle zeilen bij voor zijn altijd mooie vormgegeven liturgieën voor 24 november en 25 december.

Geweldig om te merken hoeveel handen deze gemeenschap dragen. Elke keer weer veel te beleven en kostbare momenten.

We nodigen u van harte uit om langs te komen en er deelgenoot van te zijn.

Hartelijke groeten,

Namens de kerkenraad Zweeloo