“Elkaars taal verstaan” centraal in gezamenlijke Pinksterdienst PKN Aalden en PKN Zweeloo

Elkaars taal verstaan stond centraal tijdens de gezamenlijke Pinksterdienst van de Hervormde Gemeente Zweeloo en de Protestantse Gemeente Aalden.

Er werd door voorganger ds. Piet Ravensbergen bij de overweging ingegaan op Genesis 11, 1-9 en Johannes 14, 8-17.

Het ging onder andere over de Toren van Babel, elkaars taal verstaan, angsten overwinnen en niet iemand willen zijn die alleen zichzelf wil realiseren. Kijk naar elkaar om.

Er werd afgesloten met een Zegen beaamd met lied 425 ‘Vervuld van Uw zegen’.

De dienst is terug te beluisteren via de link op onze website.

Dankzij  het mooie weer konden de aanwezigen kiezen om binnen of buiten koffie te drinken. De ochtend werd zo in een genoeglijke sfeer afgesloten.

Op de foto de groep mensen die zich onder meer hebben ingezet om deze gezamenlijk kerkdienst op 1e Pinksterdag tot een succes te maken. Heel heel hartelijk bedankt!

Om te luisteren en zien hoe mooi het samen zingen klonk adviseer ik u het filmpje hieronder ook even af te spelen,

Namens de kerkenraden Aalden en Zweeloo bedankt voor uw komst en een hartelijke groet,

Irene Visser