Mooie kerkdienst met ds. Otto Mulder als voorganger

De bezoekers konden zondagochtend terugblikken op een mooie kerkdienst met ds. Otto Mulder als voorganger.
Teksten uit 2 Koningen 5: 1-19 en Markus 1: 40-45 werden gedreven en feilloos aan de aanwezigen uitgelegd en overdacht in context waar we als mensen in de huidige tijd mee geconfronteerd worden.
De moeite waard om (nog) te beluisteren via onze site mocht u de dienst hebben gemist. Ina Nijhoving had mooie en vrolijke voorjaarsbloembakjes gemaakt en in de kerk geplaatst.
We eindigden met het lied ‘Wat God wil geschied altijd’. Ook daar gaf ds Otto Mulder nog een toelichting op. Fijn als iemand zo belezen is en dingen goed kan uitleggen.
Na afloop weer gezellig koffiedrinken met elkaar.  Kortom: een mooie ochtend.
Woensdag 14 februari 2024 vergadering voor onze leden. Zie ook de OEK van afgelopen dinsdag.
Komt u ook?
Hartelijke groeten namens onze kerkenraad.