Lichtjesavond op 17 december en 31 december herdenken we overledenen in Oudjaarsdienst

Op zondag 17 december van 18.00 tot 19.30 organiseert de uitvaartvereniging ‘De Laatste Eer Zweeloo’ vanuit de aula weer een Lichtjesavond op en rond de begraafplaats naast onze kerk. De begraafplaats is weer voorzien van sfeervolle verlichting zodat u uw meegebrachte (kerst) stukje kunt plaatsen bij het graf en of urn van uw geliefde.

Verder is het mogelijk om in de aula een kaarsje te branden en een kaart te schrijven en deze, aan het begin van de begraafplaats, in de wensboom te hangen.

Net als voorgaande jaren is er de mogelijkheid om kosteloos koffie, thee of chocolademelk in de aula te komen drinken

Op zondagavond 31 december staan we in onze Zweelerkerk stil bij hen die ons ontvallen zijn afgelopen jaar. Deze kerkdienst start om 19.30 uur.

U bent van harte welkom.