Terugblik kerkdienst 2e advent op zondag 10 december in Zweeler kerk

Zondagochtend hadden we een schitterende kerkdienst met ds. Roelf Stoel. Hij vertelde dat je met weinig woorden veel kunt zeggen en nam ons mee naar de essentie van het geloof.
Heel fijn als iemand zo duidelijk en prettig iets goed kan uitleggen. Zijn vrouw Heily zong met begeleiding van Jan Mastwijk op de gitaar een aantal liederen tijdens de dienst. Het was een voortreffelijk optreden en een fijne kerkdienst. De dienst is te beluisteren via onze website en is echt de moeite waard.
Komende zondag 17 december zullen we zorgen voor nieuwe kopieën in de kerk van het verslag van de gemeenteavond. We zijn als kerkenraad bezig met een vragenlijst in verband toekomst van onze kerk.
Input kan voor woensdag 13 dec. nog worden ingebracht via onze scriba Bas Gast via zijn adres op website / Zandloper of Irene Visser via brievenbus op Burg. Tonkensstraat 1 in Zweeloo.
Na de dienst ging ons gelegenheidskoor weer repeteren voor de dienst op 1e kerstdag. Het klinkt nu al mooi; iets om je al op te verheugen.
We hopen u gauw weer in onze kerk te ontmoeten.
Met hartelijke groeten namens de kerkenraad Zweeloo,
Irene Visser