Ga mee……..

Het duurt nog even voordat het Kerstmis is, maar met elkaar zijn we inmiddels weer begonnen met de voorbereidingen.
Naast een schitterend ontwerp voor een kerstkaart gemaakt door Leo Gast hebben we een opzet voor de kerstdienst gemaakt. Het thema voor dit jaar is: ‘Ga mee.’ Heleen Mertens is onze voorganger en zij kan haar preek gaan voorbereiden. Een preek, die ongetwijfeld zoals we haar kennen, weer heel warm, op mensen gericht en toegankelijk zal zijn. We hebben mooie teksten en liederen gevonden voor ons gelegenheidskoor en om samen als gemeente met elkaar te kunnen zingen. Vanaf zondag 5 november van 11.30 tot 12.30 uur gaan we van start met de wekelijkse repetities voor ons gelegenheidskoor onder leiding van Cees Roubos voor de kerstdienst op 25 december.
Heb je zin om mee te doen geef het dan zo spoedig mogelijk door aan Nel Gast of aan de kerkenraad.
We zien je graag zondags in onze Zweelerkerk. Hopelijk tot binnenkort. En kun je niet komen wees vooral welkom om de dienst te beluisteren, te overdenken en mee te zingen.
Hartelijke groet van ons allemaal.