Welke kant gaan we op met onze gemeente. Op donderdag 19 oktober a.s. om 19.30 uur willen we het hierover hebben met onze gemeenteleden

Welke kant gaan we op met onze gemeente? Op donderdag 19 oktober a.s. om 19.30 uur (inloop 19.00 uur) willen we het hierover hebben met onze gemeenteleden en andere belangstellenden.

De kerkenraad is hierover al aan het nadenken, maar hoort graag ook hoe anderen hier over denken. Dus denk en praat mee, dan kunnen we dat uitwerken naar een beleidsplan en profiel voor een nieuwe dominee.

De agenda is als volgt:

1. Opening avond
  2. Proces zoektocht nieuwe dominee;
  3. Kerk zijn in Zweeloo, waar staan we nu en wat vinden wij belangrijk;
    – Wat kenmerkt ons?
    – Wat ervaar je als positief?
    – Welke uitdagingen ervaar je in het gemeente-zijn – waar loop je tegen aan?
    – Aan welke punten zou je in de komende tijd aandacht moeten/willen schenken en /of willen versterken?
  4. Nieuwe vrijwilligers:
    – Extra koster;