‘Knipoog naar Van Gogh’ Cabaret door duo 2Voudt in kerkje van Zweeloo

Op uitnodiging van Kunstenaarsdorp Zweeloo verzorgt 2VOUDT in het kerkje van Zweeloo op 26 maart a.s. de voorstelling ‘Knipoog naar Van Gogh’. Aanvang 15.00 uur; zaal open 14.30 uur. Entree 10,- p.p. en reserveren gewenst via kunstenaarsdorpzweeloo@gmail.com.

Beschrijving programma

Met een frisse blik speelt en zingt het 2VOUDT in het programma ‘Knipoog naar Van Gogh’ over warme zomerdagen, zinderend in blauw en geel; over dat cultuur nou eenmaal moet, over Veenoord en Omstreken; over Jantje die een Appel zag hangen in ’t museum; over de dochter van de bakker; over reizen in Drenthe en over ‘praotende kinderkoppies’. En… natuurlijk mag een pub quiz over Vincent van Gogh niet ontbreken.

Kortom: een programma met een knipoog naar kunst, Drenthe, poëzie en Vincent van Gogh. Zoveel kleinkunst en dat in het tijdsbestek van een uur.